Fredag 20 nov





Äntligen fick vi se solen igen *L* ser ut att bli en riktigt härlig höstdag idag.Det är så himla skönt o man blir genast lite piggare. Fast när det ringde imorse o jag skulle ta mig upp för o svara så kände jag mig ungefär som 90 haha Herregud vad min kropp värker.
Det tog inte många minuter igår förräns jag sov när jag kröp
ner i sängen. Var så skönt att sträcka ut benen kan jag lova.

Vet vad jag ska ägna en stor del av dagen till iallafall  *L*


Idag är det tid för mörktvätt o det lär bli några maskiner där oxå. Själva tvättningen är inte så farligt men det tar en himla tid att torka det ju. Ska hänga in allt det rosa/lila nu oxå. Undrar var alla kläder kommer ifrån haha det är otroligt at man kan ha så mycket. Har 70 rosa eller lila tröjor, tunikor sen plus alla andra färger. sjukt.

Nu ska jag göra varm choklad o käka frukost o sen får vi se vad denna dagen har att ge.




 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0