Fredagen den 13



Då var det dags för den 3 o sista fredagen den 13 för detta året o det får vi se vad den innebär ju. Händer säkert inte mer än andra dagar haha o otur har man lite då o då.

Veckan har gått fort som alltid o onsdagen gick i lugnets tecken. Pratade med Försäkringskassan eftersom man blir utförsäkrad i slutet av jan men det ser ut att lösa sig på bästa sätt o det är skönt för det är ändå mycket pengar som försvinner annars.
Fick en överraskning oxå på eftermiddagen *L* Kärleken ringde när han körde hem o det är inte det vanligaste längre men gud vad skönt det känns. Vi pratade om allt möjligt o det är så skönt med honom att vi just kan prata om allt o det blir mycket skratt o det behöver vi båda.

Sen igår var det jobbedags igen o Hasse var tebax men varken han eller jag var så inspirerade med att jobba men det får gå ändå haha. Fick ett gulligt sms från Kärleken oxå vid halv 8 o då brukar dagen gå lättare :) Eva kom oxå på besök o vi fikade o pratade en massa.
Jag åkte hem 11.50 o Muraren hade ringt så jag ringde upp o det var dags för Linapassning igen  men det gör jag så gärna :) Så hon kom vid 14-tiden. O vi busade o kelade o hade en bra eftermiddag. Det blev rester till middag ugnstekt falukorv o mos så det gick fort att fixa middag *L* o sen kollade jag på tv o tog det lugnt. Fick sms igen av Kärleken att han fortfarande satt i möte o att batteriet var nästan slut så han skulle hem o ladda.

Men när jag la mig kl 24 var där inget som hänt på min mobil så det var o lägga sig ledsen o besviken ännu en gång. Sen har jag vaknat flera ggr inatt var så himla varmt för jag hade en rövkudde vid namn Lina haha

Halv åtta kom där ett sms från Kärleken där han skrev han skulle ringa ca 9 o han hoppades att jag kunde sova gott så länge. Hmmm nu e kl över 10 o Nada. suck o jag har sovit länge o duschat o nu sitter jag här. Ja vi får se vad ca 9 innebär haha

PÖSSSSSSSSSSSSSSSSSSs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0