Lördag



Lördag igen o jag känner  mig inte så pigg men jag tog mig upp ur sängen iallafall. Vaknade av ett gulligt sms o värre kan man ju vakna :) Blev lite förvånad bara att det kom så tidigt. Du bad om ursäkt för igår men du behöver inte be om ursäkt jag vet ju orsaken. Ja han frågade igår om han kunde ringa mig på kvällen för han älskar mig ju *L* men J. Blund kom o hälsade på för tidigt så det blev som vanligt. Visst blir man besviken det kan jag inte säga nåt om men jag har vant mig o det är tur. Kan säga att jag blev lite besviken på att jag inte fick nåt respons på min fråga i mitt svar tebax. Får väl se när det kommer. En sak har jag lärt mig o det är att man inte ska begära för mycket även om han säger att bara säg till mig. Men jag är inte den typen.

Vid 10 gick jag o handlade o sen gick jag bort till frissan där mamma skulle vara halv 11. Jag passade på att beställa tid till den 5 dec o det blev 9.30. Får ju vara fin till julfesten.
Mamma o jag åkte till Anderssons sen o åt en räkmacka o kaffe ja det känns nu..jag o majonäs går inte ihop, mår lite illa men gott var det men man lär sig aldrig.
Sen skulle hon iväg o körde mig hem o jag packade upp varorna. Blir en lugn dag idag oxå. Johan är o putsar fönster som alltid. Det är varje helg nu..det är den tiden nu då alla vill ha fönsterna putsade.

Skriver mer sen...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0