Mmmm..



När man är riktigt nere o allt känns som jobbigast o det inte bara rinner från himlen..då känns det skönt att höra den man älskar mest av allt. Så tack hjärtat att du ringde fast din mobil e knasig. Den bröts efter ca 1 min o det tar ca 20 min hem så det blev många ggr jag fick se vår goa puss komma upp när du ringde upp igen *L* Inte konstigt din mobil är sliten..du bor ju nästan i den haha är det inte möte så sitter du i telefon.
Du försökte muntra upp mig så gott det gick idag men inte alltid det lättaste. Men skönt att höra att du tänker mycket på mig o du var ledsen att du inte gjort det jag bad dig om igår men hallå sånt ska man göra när man själv känner för det inte för att nån annan säger det. Jag sa att det är synd att man inte kan känna när du tänker på mig o då sa du att nä det där med hickan verkar inte funka *L*
Nä det ser dåligt ut *L*

Men jag är väl sån som inte kan tro att nån skulle gå o tänka på mig men tydligen är det nån som gör det o det värmer verkligen :) o det sköna är att jag vet att allt som han säger menar han verkligen för han säger inte saker annars det har jag lärt mig efter våra år tillsammans.

Det känns så skönt att jag har dig hjärtat..iallafall på vårt sätt..
Älskar dig så himla mycket

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0