Ny vecka igen



Ja så kändes det imorse när klockan ringde o man bara ville vända sig o somna om men icke *L* inte blev det bättre av att Hasse ringde 20 i 6 o sa han hade maginfluensa..suck. Men det var bara o ge sig iväg o hoppas att Mia skulle hitta nån jag kunde jobba med idag. Bussen var såklart tio minuter försenad oxå, hade vatt konstigt om den varit i tid ju haha sen fick jag gå hem till Hasse o hämta nycklarna i hans brevlåda. Så jag var på jobbet 5 över 8  o efter en stund kom Tina som jag skulle jobba med..en helfestlig liten tjej..ja hon har nån sjukdom så att hon är kort men hon är stor på jorden ändå *L* o pratar på hela tiden. Vi städade en stund o sen åkte vi o käkade frukost där dom fikar på Bruket o det var gott med varmt te då för det märks att det är höst nu Brrrr.
Sen städade vi vidare o efter en stund kom Mia o pratade lite. Hon sa att jag kunde åka hem tolv idag eftersom Hasse väckt mig så tidigt imorse. Vi hann precis färdigt så att jag kunde åka med 12.10 bussen o det var inte alls dumt. Känner mig inte värst pigg än så.

Igår tog jag det lugnt hela dagen satt framför tv:n hela eftermiddagen o sen ringde Kärleken *L* mmmm så mysigt o prata med honom. Han är så himla go o han sa att han absolut inte är värd mig..haha näää det är du kanske inte men bara dig jag vill ha så.
Sen imorse fick jag ett sms där han skrev att jag är viktig för honom  o de orden betyder himla mycket o det gör dagen lite lättare :)

Får se om han ringer idag inte för jag tror det men men. Jag ska snart gå o rulla köttbullar o skala potatis o morötter o göra sås till ikväll. Jag ska på kören men äter i lugn o ro när jag kommer hem.

PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSSSSSSSSSSSSSSss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0