Onsdag 18 nov

Ja nu har halva onsdagen gått ungefär så jag tänkte skriva några rader. Sov ganska så gott inatt även om jag funderar väldigt starkt på en sak. Jag vet det inte blir lätt men känner att jag snart måste även om det gör himla ont. Tror att det blir det svåraste jag någonsin gjort.

Jag vaknade vid 8 o det blev duschen o påklädning o sen gick jag iväg. Kjerstin kom på halva vägen med bilen så hon stannade så vi åkte tillsammans till Anderssons. Det var bara B-O som dök upp oxå vid nio men vi kan  hålla låda ändå *L* Mamma dök upp vid 11 o sen satt vi där till halv 1. Men jag vet inte idag tog det en himla tid o få ner frukosten. Ibland känner jag inte alls för att äta. På en vecka har jag gått ner 3½ kg o det känns skönt när det rör sig neråt igen.
Sen gick jag lite ärenden o tiden bara springer iväg o nu sitter jag här. Har sååå himla ont i magen o det är jobbigt men hoppas det går över snart. 
Tror jag ska gå o vila lite....


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0