Sprutor o tillökning



Får se om det funkar o skriva nu. Kan säga att det har varit en pärs den sista veckan o det är inte över än suck. J o jag gjorde det vi absolut inte skulle ha gjort. Tog den jäkla vacinsprutan förra tisdagen. Den var löjlig tyckte jag..man var ju nästan tvungen att fråga om de verkligen stuckit för det kändes nada o det var skönt egentligen men man är ganska så van vid sprutor så ingen fara. Allt var frid o fröjd hela onsdagen men på kvällen kom J hem o var jättedålig med feber o han la sig o sov hela kvällen/natten o efter några timmar började jag oxå känna att jag hade feber o ont i hela kroppen. Men denna idioten gick till jobb ändå i torsdags men jag mådde så dåligt så jag åkte hem redan 11.10 för jag orkade inte mer. Sen har jag legat till sängs med hög feber o med ett par lungor som känns som de ska sprängas. J var hemma en dag sen har han mått bra igen..himla tur för honom. Önskar mitt gått lika fort men icke. Jag var himla dum o gick till jobb idag med men jag kände att Hasse behövde hjälp o man vill inte svika då. Det var att ta det lugnt men jag blev totalt helt slut o det var skönt att åka hem kan jag säga. Hoppade över kören ikväll för vem orkar sjunga med dåliga lungor. Blev inget igår i kyrkan heller o det ska mycket till för att jag inte ska gå dit.

Nä nu till det roliga..Vi har fått tillökning som jag berättade innan så skulle vi hämta en liten Amanda. O nu har hon varit här sen förra söndagen o det går jättebra. Hon är jättegullig o kramgo o kelen till tusen. Just nu ligger hon o snarkar bakom mig *L* Hon fyller 5 år 24 januari o hon är duktig på det mesta o väldigt rolig. Så jag ångrar inte att vi tagit hand om henne. Jag smalt för henne med en gång :) Det är väl för att vi är små o rultiga bägge *L*

Jag smsade till Andreas idag o grattade honom på namnsdagen o han blev jätteglad o svarade att han hade tänkt på mig igår att det var himla länge sen vi träffades så han ville gärna göra det igen.
Ja det var läänge sen. Det var i början av 2008 o det var på lördagen efter att jag träffat Jonas första gången på fredagen så jag var ju lite för trött av förståeliga skäl haha Så jag var nog inte den roligaste o umgås med den kvällen men tydligen avskräcktes han inte. Men det är klart vi träffades första gången 2003 o jag kan säga att då fick han nog se både det ena o andra haha så blev han inte avskräckt då så blir man det aldrig *L* Första dejten var på hörnan vid St Jörgen halv 4 på morgonen o sen gick vi till Heartbreak o hamnade i en hörna o snacka o snacka o snacka o hade skitkul. O sen träffades vi flera ggr det året o jag brukade åka hem till honom sent på kvällen o kolla på tv o dricka vin o ha det cosy. Sen blev det uppehåll några år o sen har vi träffats 2 ggr o en sak är säker att vi har alltid lika kul. Han är ju norrman haha
Ja vi får se vad som händer. Han är en himla rolig vän men han  har lite mer känslor för mig så.... 

Nä nu ska jag försöka sova för man har vatt uppe länge o som sagt man är inte det piggaste. Som tur e så är man ledig imorgon. Så hoppas Amanda o jag kan gå ut en lång promenix.

Godnatt Världen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0