Tis 17 nov

Att det ska vara så himla svårt det här alltså haha jag skriver ju var gång att jag ska skärpa mig men icke att det blir så. Fredagen gjorde väl att luften gick ur en som vanligt tyvärr. Jag vet att det inte är nåt som han kan hjälpa men jag tror vi blev exakt lika besvikna över det som hände men det är inget man kan älta utan det är bara o se framåt. Vi pratade i tele tre ggr iallafall o det var skönt.

Lördagen var jag o Lina själv för J var o putsade fönster som alltid. Sen käkade vi god middag o kollade på film.
Söndagen var vi ute en lång skogspromenix med mamma, Sassy o Kasper. Var skönt väder o det var länge sen man var ute o gick så långt så det var härligt. Sen var jag lagom hemma till reprisen av Biggest Loser finalen o girlpower igen som jag sa innan *L*
J han sa man får nog se till o banta för man ser hur snygga killarna blir haha ja skulle det bara vara vikten det berodde på så haha Men han e väl go ändå nallebjörnen haha




Igår måndag så var det jobbedags igen o det gick bra. Fick ett gulligt sms från Kärleken vid halv 8 o som sagt då brukar dagen gå lite lättare. Han mådde dåligt än men hade pallrat sig till jobb ändå. Vi är nog lika plikttrogna o tänker inte på hälsan i första hand.
Jag åkte hem med tidiga bussen o var o handlade lite o sen åt jag när jag kom hem.

Skickade sms till min bästis Annika som fyllde 42 år igår o till Zandra som oxå fyllde år igår.
Annika svarade sen att hon hoppades att vi snart kunde höras o träffas o jag håller bara med.
Vet att hon haft en tuff tid innan men det verkade som hon mådde mycket bättre o det är skönt.
Vi har ju vatt bästisar i 28 år o haft himla kul alltid så. O ens vänner är något av det viktigaste som finns.

Jag var på kören sen o kom hem lite innan nio så det blev CSI. Kärleken hade smsat lite över 20 att han precis kommit hem o att han älskar mig..mmm skönt att höra.

Det hände en sak igår oxå som jag bävat för länge o jag vet inte riktigt hur jag ska tackla det. Låg o funderade över det halva natten sen. Trodde inte det skulle få en så ur balans men men.

Idag vaknade jag vid 8 o sen kom muraren o hämtade Lina vid halv 10 så nu är här tomt igen suck men ev ska jag få en egen hund snart Amanda. Vi ska åka o titta på henne till helgen tror jag. Det är en Jack Russel på 4½ år. 
Sen har jag tvättat en massa idag som jag ska hänga in i de nya garderoberna. 3 maskiner med bara rosa o lila kläder *L*  jag säger då det haha 

Nää nu ska jag fixa middagen men lovar skriva mer sen har lite till o berätta *L* 

O Malin jag lovar att du inte kommer gnägga eller galoppera men om det skulle bli så är det bra för du har nära till Jägersro från jobbet ju så då kan du ta lite extraknäck där *L* Men jag lovar det är kanonbra :) 

PÖSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSs  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0