Tisdag 10 nov

Idag har det varit en riktig slödag o det var nog vad jag behövde att sova länge idag. Jag var helt slut igår kväll o höll på o somna på kören när de traggade samma sång om o om igen suck
Sen gick jag hem o så ringde mamma o vi pratade en stund. Sen åt jag o kollade lite på datorn.
Sen mådde jag så fruktansvärt illa så jag gick o la mig o jag frös o var varm om vartannat. Men jag somnade iallafall o vaknade vid halv 5 men somnade om igen o vaknade av att där kom ett sms från Kärleken vid halv 8. Sen vände jag mig om o sov vidare. Gick upp halv 11 o så ringde Hasse o pratade lite. Sen såg jag i tidningen att det var repris på Biggest Loser kl 11. Jag missade ju den nya omgången igår som ska gå var kväll kl 19 så det är bra att det är repris var dag kl 11. Liksom roligare att se det från början oxå. Verkade vara roliga människor fast jag har redan läst för länge sen vem som vann den omgången men det gör inget kul o följa ändå. Jag får väl förtränga haha. Det var 18 människor men bara 12 skulle få en plats efter tävling så det blev gråt o tandgnisslan från de som inte blev utvalda men då kom såklart Jillian som en räddande ängel *L* men hallååå de förstod väl att de inte blir utvalda till ett sånt program för att åka hem med en gång. Så nu är det tre tränare/lag men de andra vet inte om Jillians svarta lag de ska inte komma in i serien förrän om 14 dagar, Coolt *L* ja de kan gott twista till programmet lite.

Sen ringde Kärleken nu i eftermiddags o vi pratade i ca en halvtimme..mysigt..han låter alltid lika go o han sa det var så skönt att höra mig skratta mycket. Men hjärtat det är du som ger mig energi o jag älskar dig mest av allt. Vi bestämde en sak idag så nu får vi se om det blir *L* LÄNGTAR

Sen ringde mamma igen o pratade en stund o nu har jag tänkt koka lite kaffe o fixa lite.

Skriver mer sen

PÖSSSSSSSSSSSSSSs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0