Torsdag 19 nov

Här är det snart sängdags för gud vad denna svensken är slut i kropp o själ. Dagens arbetspass var verkligen ett av de värsta på länge. Många trappsteg blev det o jag moppade de flesta o bara på Svinalängorna är det 6 trapphus med 3 trevånings o 3 tvåvånings. O vi sopade, moppade, tvättade räcken o putsade fönster så idag var det drygt o tänk så många trappsteg man gått idag men visst det är bra träning :) 17 trapphus blev det med allt.

När jag satt på bussen imorse  kom där sms från Kärleken o sen kom där ett till vid kvart i två o där stod : Har du känt hur mycket jag tänker på dig ...           Ahhh du e för go hjärtat. Sånt gör att man smälter direkt

Jag åkte hem med bussen halv 3 o jag somnade efter en liten stund så trött var jag men som tur var så vaknade jag när vi körde in i  Sjöbo så jag slapp hamna i Lund :) 

Kvällen har varit lugn för jag orkar då inte göra något så det har varit Biggest Loser först o sen Singing Bee o sen Kniven på strupen o nu hör jag sängen kalla *L* 
Fick sms från Kärleken för en liten stund sen. Han höll på med badrummet fortfarande stackaren. Han skulle ringa imorgon o så avslutade han med att han älskar mig. Älskar dig oxå hjärtat..massor.

Godnatt Världen

PÖSSSSSSSSSSSSSSs

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0