Ännu en onsdag



Veckan går fort som alltid o jag mår inte bättre idag tyvärr. Försökte ta mig upp idag o duscha o gå iväg o fika men jag känner nu att jag skulle vatt hemma. Jag satt bara o tittade på frukosten länge o det blev inte så mycket ätit. O nu har jag fruktansvärt ont i magen o mår illa o ska snart gå o vila en stund. Känner att jag behöver det så jag kan piggna till inför morgondagens jobb. Inte för att jag känner för det alls men vi är ju bara två så jag måste ju gå dit o hjälpa till. Skulle egentligen gått på begravning imorgon men hoppar det. Skulle hälsa på LilleWilliam oxå o Andre som fyller 25 imorgon men känns inte så bra o göra det nu när man mår såhär o man måste vara försiktig så plutten inte får nåt skit. Sen ska vi på Ladies night på lördag men jag känner inte alls för det. 10 tusen desperata skrikande käringar haha näää lugnare hemma. O det är inte nån av dom jag gillar som ska vara där jo möjligtvis Magnus Samuelsson. Men man har ju fått biljetterna så vad ska man göra.

Nä nu ska jag vila.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0