Dags för sängen..



Känns som det är dags för det väldigt snart :) Även om jag inte gjort alldeles för mycket idag så känner man sig trött o det är jobbedags imorgon så kl ringer halv 6 för min del.

Blev fläskfile o klyftpotatis o sallad till middag o sen alla mina program jag följer fram tills kl 21. Fast Håkan höll på o smsa ett tag så jag höll på o bli tokig haha att karlar inte fattar när man skriver man är upptagen med annat. Då var det bättre o få sms från Kärleken o det kom vid sjutiden. Han hade sett att han inte fått iväg två sms idag. Typiskt :) ja han måste ju undrat för jag brukar svara snabbt för det mesta. Han var på kalas o saknade mig till tusen o avslutade med att han älskar mig väldigt mycket. Sånt är aldrig fel att höra. Hoppas bara att vi får prata imorgon för jag pallar inte att ha flera dagar emellan varje gång. O det sa jag till honom i torsdags att om så det bara är några minuter är det bättre än  inget alls. Hoppas jag kan sluta tidigare imorgon för det är så tråkigt att vänta så länge på bussen. Sen är det kören imorgonkväll o vi ska träna i kyrkan för det är tacksägelsegudstjänst nästa söndag o då ska vi sjunga.

Sov Gott Världen
Sov Gott älsklingen
Många Nattikramar o Pussar 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0