Idag är det onsdag


O som vanligt har Susanne missat några dagar igen *L* Men det e klart det ska inte vara ett tvång att skriva ju. Är inte speciellt pigg o alert heller. Har så himla ont i hälsenorna så det känns som jag är 100 år när jag går o det tar en evighet att förflytta sig. Kändes bra i måndags men sen kom det tebax.
Jobbade som vanligt i måndags men vi hade nog skrämt bort Anna för hon kom inte igen :) Så nu är vi två igen men det är nästan lättare än att man ska behöva stå över varandra.
Jag slutade tidigt o åkte hem 12.10 riktigt skönt för en gångs skull. O det blev en eftermiddag i lugn o ro. Sen kom B-O o Per o hämtade mig o vi körde till Kören o övade tills halv nio. Så nu ska det väl sitta till söndag får vi hoppas.
Där var ett sms från Kärleken när jag kom hem. Han hade glömt jag hade kören o han hade hantverkare hemma o han älskar mig :) Så det blev inget samtal då heller :( 

Igår tisdag tog jag det lugnt. Mamma ringde när jag var o tog ut pengar o hon pratade i en timme tur det var fint väder så man kunde sitta ute. Var på Netto sen o på torget o handlade grönsaker.
Sen fixade jag lite härhemma o gjorde middag. Kollade på tv o sen kom Johans mamma o bror o hälsade på. 

Imorse väckte Mia mig o undrade om jag var på väg . Då sa jag att det är onsdag idag *L*  hon var helt vimsig var nog för hon kom hem från Prag i måndags så hennes vecka känns nog lite fel. Hon skulle ha tag i Hasse men han svarade inte.
Jag gjorde mig iordning sen o var hos Maj-Britt tjugo i 9. När vi gått en stund så öppnade sig hela himlen o vi blev survåta så det var skönt att komma in på Anderssons. Vi var inte så många idag rätt skönt. Mamma kom oxå. Hon, B-O o jag satt där till halv ett o babblade om allt möjligt. Sen gick jag o laddade mitt busskort o handlade potatis. Blir ugnstekt falukorv o potatismos idag :)
Sen gick jag hem o då hade jag fått ett sms från Kärleken att han bad om ursäkt för att han är så dålig på att höra av sig men att jag inte ska glömma att han älskar mig. Att han skulle ringa innan han kör hem men det börjar se dåligt ut med den saken. Vi får se.

Ska snart skala potatis o riva morötter..jippie..Not *L*

PÖSSSSSSSSSSSSSs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0