Jag vet inte..



Orkar jag mer...Känns så totalt hopplöst med allt just nu. Aldrig varit så trött på allting som nu. Trodde allt skulle bara bli bättre men tyvärr så känner jag mig så totalt nertryckt i skorna som man kan vara. Suttit o läst en massa ikväll o jag kan säga att tårarna har verkligen runnit. Varför varför varför är orden som går runt i mitt huvud. Varför kan inte jag få må bra, få känna lyckan o kärleken. Varför ska jag behöva sitta såhär o ha så fruktansvärt ont i både kropp o själ. Vad gör jag för fel ?? Eller gör jag fel egentligen ?? troligtvis inte men jag tar väl som vanligt allt på mig man är sån ju..typiskt kräfta alltså. Det känns som mitt hjärta bara vill sprängas o jag vet inte vad jag ska göra. Faaaaaaaaaan vad livet ska vara jobbigt. Har bara en enda önskan nä egentligen två men jag tror inte någon av det kommer att slå in tyvärr men det ena kommer att göra att det andra inte funkar heller. Om jag bara fick krypa in i din famn. Känna dina starka trygga armar omkring mig. Känna din värme o kärlek. Jag älskar dig nu o för alltid......


Kommentarer
Postat av: Malla

Är det lönt jag säger att jag vet hur du har det.

Har själva varit där...och nu när jag läser så lider jag med dig.

Men var stark är allt jag kan säga....det som inte tar kål på oss stärker oss sägs det

Många kramar Malin

2009-10-08 @ 07:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0