Konstigt...



Att det ska vara så svårt att skriva härinne :) Man tänker ofta nu måste jag skriva men sen kommer det nåt annat ivägen. Sen kommer det svåra o komma ihåg vad man egentligen gjort under denna tiden o det är minsann inte så lätt :) Tiden bara springer iväg ..Är ju över en vecka sen jag skrev.

Förra fredagen var vi några som stack iväg till Gondolen iallafall o festade. Började med förfest med vin o sen käkade vi middag på gondolen o det blev cider till det o nåt glas vin. Sen dansade vi en massa o hade jättekul o så drack jag skumbanan den var mumsig men tyvärr smakade den inte alls sprit haha farligt farligt. Tyvärr stängde dom kl 1 o vi var ute kvart över o sen gick vi hem o fortsatte festa o det blidde mer vin o massa prat o 20 över fem gick jag hem o det blev två steg fram o ett tillbaka :). Hamnade i sängen vid 6 o sen ringde telen halv nio o det var muraren som undrade om  jag kunde ha Lina till söndagen o det gick bra så han kom med henne efter en stund. Jag la mig en stund igen o sen kom mamma med Sassy o Kasper o hon tyckte vi skulle ta en lång promenix så det gjorde vi o Rakel o Lina gick jättefint så det gick bra. Vi var ute i nästan två timmar. När jag kom hem gick jag o la mig igen *L' helt seg i kroppen o knoppen. Det märks att man inte är 20 år längre när man festar.
Jag gick o hyrde film sen o fixade middag hemmagjorda hamburgare med pommes..mums
Såg en film med Antonio Banderas o Morgan Freeman Thick as thieves o man dreglar verkligen när man ser Banderas men han e bäst i Desperado..sexy sexy sexy...



Sen såg vi Johan Falk o den var bättre än Noll Tolerans o Livvakterna o tredje Vågen tillsammans *L*  Sen var jag så trött så då var det att gå o nanna igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0