Livstecken



O dags för sängen igen fast jag har legat i den det mesta av dagen. Mår inte alls bra men det är jag inte ensam om, tycker många mår dåligt just nu så. Men jag tänkte att jag får visa ett litet livstecken iallafall även om det känns som man är på väg till andra sidan emellanåt.

Tre dagar har vatt jättejobbiga nu men man får kämpa på. Var på fest i lördags men sen kände jag mig jättedålig o hela söndagen gick åt att vila. Känns som inte kroppen alls vill vara med.

O idag var mamma här på besök en liten stund o hon frågade om jag fått kaninsjukan för jag var totalt röd i ögonen men det hade andra orsaker tyvärr. Hände en sak som gav mig såna flashbacks två år bakåt i tiden o jag kände paniken stiga o hela kroppen exploderade kändes det som. Sen tillbringade jag flera timmar i sängen men jag fick ett underbart svar sen vid halv nio o genast kändes det mycket bättre men det är en sak jag har lite panik för fortfarande men hoppas att jag får svar på det snart, jag tror egentligen inte att det är som jag tror vet inte varför jag fått det för mig. Jag vet att där är tre alternativ annars o ber till gudarna att det ska vara ett av dom.
Men iallafall älskling tack för ditt underbara sms. Hoppas att du förstår vad det betydde för mig o de orden du skrev sa allt o nu är där bara en sak som gäller. KÄMPA !

Sov Gott Världen
Sov Gott Älskling
NattiKyssar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0