Nytt Livstecken



Herre gud vad jag är dålig på att uppdatera härinne. Skärpning..Men tiden bara springer iväg o jag med den. Fattar inte alltså..man vaknar..gör en massa o poof så är det sängdags igen. O ännu en dag har gått till handlingarna. Idag skriver vi den 30 okt o det har varit en härlig höstdag idag oxå. När jag var ute i trädgården med bröd till fåglarna ( jag har nog de fetaste fåglarna i Sjöbo haha ) så var det riktigt varmt o det var skönt. Annars är jag den som helst skulle gå i ide under höst/vinter för jag hatar kyla, regn o snö. Jag skulle nog varit född någon annanstans *L*

Annars då ?? Nej det känns inte bra än men jag försöker kämpa på både när det gäller kropp o själ o TACK Malin för dina ord o jag kommer garanterat om klistret behövs. Vissa dagar känns det som man bara vill ge upp men sen i nästa sekund så känner jag att jag vill fortsätta kämpa när jag hör vissa saker som värmer mitt hjärta. Men hjärtat du förstår inte hur jag står ut men du det vet inte jag ibland heller *L* Men jag tror inte många gjort det i denna situationen men jag vill inte ge upp allt vi haft/har under dessa åren utan jag väntar. Jag vet hur jobbigt du har det nu med allting o hoppas det blir en ljusning där oxå. Jag fattar inte hur du orkar men det gör du inte i slutändan det märks. Men vi får väl vår tid....O bägge tycker det är lika skönt när vi väl pratar. Gud vad det kan kännas varmt i hjärtat då av att höra hans skratt o fina ord...

Helgen då?? Jo det blev Ladies Night o det var som väntat. 5437 skrikande tjejer ( ja utom två då *L* ) För inte vet jag vad det är att skrika för. Musiken var fruktansvärd hög så man kunde inte höra vad man tänkte . Så det var skönt när de 1.45 tim var slut kan jag lova.
Det enda som var bra var slutet. O visst är Andreas söt som Baby *L*







Fick precis sms från Kärleken o det blev som väntat :(  ja ev kanske han hinner ringa innan han ska bort men jag tror inte det. Men hoppet är det sista som ska överge en sägs det. Men han satt i sista mötet för dagen o igår satt han i möte tills kl 18 stackaren.

Här blir det en lugn fredag som alltid. Tänker göra fläskfilegryta o sen blir det väl nån film. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0