Söndagen 4 okt

Idag fyller Hasse 49 år o Linda 27 år så Grattis på er :) Käka inte för många bullar nu på Kanelbullens dag :) fast jag vet att Hasse gillar wienerbröd o vaniljbullar bättre :)

Jag vaknade tidigt imorse oxå kan det bero på att jag lägger mig så tidigt haha Regn o rusk idag oxå suck Kollade på Biggest Loser o sen blev det frukost. Sen gick J för han skulle hjälpa mamma med en sak på Sjöbodagen idag. Inte den bästa dag o ha det på men lite svårt o välja dag . Kommer lite olika artister men de stora idag är ju Poodles men man behöver inte gå ner för att lyssna bara o öppna dörren så hör man :)
Jag vilar benet idag istället så jag kan jobba imorgon. Får se om hjärtast hör av sig idag per tele eller det bara blir sms. Fick bara ett sms igårkväll att han inte mådde bra men skulle ringa senare men jag sa att han inte skulle ge sig ut i detta skitvädret. Man är omtänksam haha

Skriver mer senare ....

PÖSSSSSSSSSSSSSSSSSSs

PS Grattis oxå till Malin o Jonas för det nya huset. Då blir det bara 4 mil mellan oss nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0