ÄNTLIGEN :)




Äntligen fick jag höra din röst o älskling du har verkligen gjort min dag ska du veta. Ett långt o härligt samtal o nu finns det då ingen tvekan kvar vad vi känner för varandra. Att se din bild på mobilen när det ringde gjorde bara det att det pirrade i hela kroppen. Det var ju hela elva dagar sen sist den var uppe. O sen höra din röst gud men allt man tänkt säga var som bortblåst haha
Det bästa var när du oxå säger hur mycket du saknat mig o hur skönt det är att höra mig. O flera ggr sa du hur mycket du älskar mig o längtar efter mig o den känslan att få höra sånt är det bästa i världen.  5 % mer betyder mycket ska du veta *L* snart så :)
Det var mycket blandade känslor idag o ena stunden rann tårarna för att i nästa sekund skratta. 
Men vi kom överens att allt det viktiga vi behöver prata om ska vi ta öga mot öga istället så det inte blir några missförstånd eftersom det tyvärr kan bli det när man tar saker per telefon. Förhoppningsvis kan vi träffas nästa vecka o det är något vi båda ser framemot.
Nu får man kämparglöden tebax..aldrig kul när den är på väg att falna. men jag måste försöka se framåt o inte ge upp allting...

Tack älskling för att du ringde o nu hoppas jag att det inte dröjer elva dagar tills nästa gång. Nä vi får ta tag i allt o se till att allting bara blir bättre o bättre.
Älskar dig av hela mitt hjärta.

Miljoner Kyssar     
Din Snäckan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0