Ledsen..





Det värsta med att må som man gör att man är så himla känslig. Två ggr ikväll har tårarna bara runnit o det känns jobbigt i hela kroppen.  Älskling jag vet inte vad jag ska göra o säga men det känns som mitt hjärta är på bristningsgränsen nu o jag orkar inte med att ha det såhär.

Först kom det ett sms lite innan fem där du bad om att få ringa om några timmar o som sagt så har jag sagt till dig att du ska ringa när du kan , vill o orkar. Det är inget jag kan bestämma över. O som jag skrev så är jag glad när det efterlängtade samtalet äntligen kommer :)

Orkade inte med middag alls ikväll utan det fick bli macka bara. Har så ont i kroppen o feber o snörvlig till max. Det var det fredagsmyset med god mat. Filmen är inköpt men får bli en annan kväll för jag kan inte koncentrera mig alls på film ikväll. Blev idol istället.

Halv nio kom nästa sms som började med älskade snäckan o att han precis kommit hem o var helt slut o han hoppades att jag inte blir alltför ledsen om han ber om att få ringa imorgon istället. Att han älskar mig verkligen o hoppas att jag inte tror annat. Att han saknar mig o vill träffa mig snart o miljoner miljoner kyssar .

Kan väl säga att tårarna rann åter igen o jag vet inte ens vad jag ska svara på smset. Det gör så himla ont o visst är det fina ord han skriver som gör mig varm i hela kroppen men det funkar inte att ha det såhär. Nån minuts samtal är bättre än inget alls och att skjuta upp det hela tiden gör att man börjar fundera om man verkligen orkar med att ha det såhär. Han betyder allt för mig o det vet han om o jag kan inte tänka mig ett liv utan honom o jag önskar att få vara i hans famn. Har aldrig älskat någon så mycket o vi har haft så mycket tillsammans som jag inte vill kasta bort.  Jag vet inte vad jag ska göra men jag kommer inte att orka mycket mer det känner jag. Att aldrig få vara nr ett gör verkligen ont o jag kommer aldrig att bli nr ett heller. Det var väl bara en önskedröm som aldrig kommer att bli sann. Jag trodde på hans ord det gjorde jag verkligen.  Önskar bara att vi fick träffas o sätta oss ner o prata igenom allt o se hur vi ska göra för att få allt att fungera igen. Tror ingen av oss mår bra av allt detta. Ingen människa i världen ska behöva ha det såhär.

ÄLSKAR DIG VERKLIGEN JÖRGEN..AV HELA MITT HJÄRTA.

MILJONER MILJONER MILJONER KYSSAR
DIN SNÄCKAN

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0