Lördag 19 september



Då får vi se hur den här dagen blir. Jag kunde inte sova så jag satt uppe till kl 2 o då skickade jag ett sms till Kärleken. Hoppas jag fick till något bra för det var inte lätt hur jag ska formulera mig utan att det ska bli fel. Vi får se om det blir något samtal idag, hoppas kan man alltid. Hade varit skönt att få prata o slippa den idiotiska känslan i kroppen.

Tack Malin för dina värmande ord o fina råd o jag vet att du har rätt i vad du säger o jag ska verkligen tänka på vad du sagt. Tror att det hade varit det bästa även om det är svårt o egentligen inget man vill men ibland måste ens eget välbefinnande gå före.

Jag vaknade kl 8 imorse men orkade inte gå upp o se Biggest Loser utan låg kvar i sängen o lyssnade på radion. Sen ringde mamma o vi pratade bort en stund. Vi har haft mycket att göra bägge två denna veckan så det har inte blivit så mycket pratat.
Johan har kört iväg med dom på bakluckeloppis o vanlig loppis nu så här är lugnt o skönt hemma. Jag vilar idag för imorgon blir det mycket igen med sång o kalas.
Det är kanonväder så man får väl gå ut o sätta sig o läsa lite i solen o njuta av en härlig septemberlördag.

Skriver mer senare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0