Måndag 21 september



Jobbedags igen o när jag satt på bussen så kom där ett sms från Kärleken att han haft så mycket att göra på söndagen  o missat mitt sms på kvällen. Vi skulle höras senare skrev han.
Jag skrev till honom att där e nåt jag funderar väldigt över efter vårt samtal i lördags. Ja man är väl så men jag får inte bort det från hjärnan det är nåt som oroar mig väldigt .

Hasse kom o hämtade mig som vanligt vid stationen o sen städade vi på hela dagen o det funkade bra. Vi var hemma o käkade frukost hemma hos honom lättare än att hålla på o klydda med o ta med sig termos o sånt.
Mia ringde vid 2-tiden o ville prata med mig om en sak. Hon har ev ett nytt jobb till mig som skulle passa mig kanon sa hon så vi får se om det blir eller inte. men jag vet en som blir olycklig om jag slutar.

Jag åkte hem halv 3 o sen raka vägen hem. Kände mig inte så pigg den här jäkla förkylningen gör en helt slut som människa. Bestämde mig för att bli hemma från kören o ta det lugnt.
Lite i fem kom där sms från kärleken att han skulle hem o lägga plattor o att han saknar mig.
Vid sju kom nästa att han inte kände sig i form så han ringde nog inte ikväll o att han inte lagt nån plattor alls. O att han älskar mig.
Så nu börjar det bli likadant igen. tog inte många dagar suck. Han ville veta vad det är jag är orolig över men det tar jag inte över sms.

Det blev tv hela kvällen o sen somnade jag framför den till Roast på Berns. Sen blev det direkt in i sängen  o sova som en gris...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0