Onsdag 23 september



Kan väl säga att jag inte var den piggaste av alla när klockan ringde imorse. Blev dåligt med sömn inatt tyvärr.
Kärleken ringde igårkväll vid åtta o han skulle på en uppvaktning men skulle ringa när han körde hem igen o jag sa han kunde ringa när som för jag var uppe. När det gäller honom så :) Det var så skönt att prata med honom o nu har vi rett ut det jag var orolig över o det var inte som jag tänkt alls. O det var mycket som han sa igår som gör att allt känns bättre. Speciellt en sak han sa gjorde att det värmde extra :) 
Iallafall så kollade jag på tv o sen satte jag mig vid datorn o jag blev tröttare o tröttare men jag la mig inte utan väntade. Lite över två kom där ett sms att han var på väg hem men att han inte vågade ringa då o att han saknade mig. Jag skrev med en gång att jag väntade ju på hans samtal så det var bara o ringa. men helt tyst o jag väntade en stund till sen la jag mig o då var kl tjugo i tre.
Klockan sju kom där ett sms att han bad om ursäkt o att han missat mitt sms inatt o att han trodde vi kommit överens om att jag var uppe tills kl 12. Se karlar de lyssnar inte haha 

Jag sov tills kl 8 o sen gick jag upp o duschade o gjorde mig iordning o sen hämtade jag tanterna o vi gick till Anderssons. Idag var vi åtta stycken. Mia ringde när jag var där o jag ska åka till Tomelilla kl 13.04 o prata med henne o hennes kollega om det nya jobbet så vi får se vad som händer :) Man är nervös iallafall men det hör väl till :)

Jag skriver mer senare...

PÖSSSSSSSSSSSSSSSSSSSss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0