Torsdag 24 september




Får väl börja med att säga att som Kärleken sa att så som jag hållt tummarna för dig så måste du fått jobbet. O Ja det ser så ut :) Nu ska Susanne jobba på mäklarfirma o ta emot bokningar o lite sånt. Himla tur man har trevlig telefonröst haha  ska jobba 50 % till en början o det är 4 tim om dagen. Jobbet ligger i Tomelilla o det tar bara 20 min dit med buss så lite bättre. Jag börjar den 5 oktober om allt går i lås. Men visst är det tråkigt att lämna Hasse nu efter denna tiden o jag vet han blir himla ledsen men han kommer alltid ha en vän i mig. Jag har inte sagt det till honom än får se när han får reda på det. Mia sa jag skulle vänta o säga nåt.

Fick ett underbart gulligt sms från Kärleken imorse. Det känns verkligen skönt att du saknar mig lika mycket o de sista orden du skrev gör att man bara smälter. Önskar bara vi snart får träffas men du har så himla mycket hela tiden. Idag är det precis 3 månader sen vi träffades sist o det känns tradigt om jag får säga min mening. Vi får väl skärpa till oss. 
Han hade bråttom hem idag för o köra iväg på träning så vi hann inte prata efter jobb heller. Han skulle höra av sig senare men om jag känner honom rätt så ligger han o sover framför tvn nu *L* 


Annars har dagen varit bra. Vi tog det ganska så lugnt idag på jobbet o Eva kom o hälsade på så vi var på Pedersens o fikade o pratade. Sen vid ett-tiden gick vi o käkade. Jag åt en halv kebabtallrik. 
Åkte hem halv 3 o jag pratade med mamma i mobilen. De har varit i Ullared idag o de var på väg därifrån då. Niklas hade hälsat till mig..den snygga chauffören ni vet. Han sa att han tyckte jag var så trevlig så *L*  

Jag pratade med B-O oxå o vi bestämde vi skulle gå ut o festa imorgonkväll. De har gamla godingar på Gondolen så vi ska gå dit några st. Middag o sen massa musik ska bli himla kul. Nära o bra hem oxå man kan t om krypa hem haha om det skulle bli för bra.

Sen ringde LL oxå o vi bestämde att Rakel skulle vara här över helgen så hon kommer imorgonkväll vid fem-sex. Så Johan får vara hundvakt imorgonkväll för han skulle jobba länge o sen upp o jobba hela lördagen oxå så jag tror inte han pallar följa med ut.

Kollat lite på tv ikväll o det blev mannagrynsgröt till middag. mumsigt *L*
Ska snart gå o lägga mig för ögonen börjar gå lite i kors.
Ska bara skicka ett nattisms till Kärleken först.

Sov Gott Världen
Sov Gott Hjärtat

SMACK




Kommentarer
Postat av: Malla

Så kul ...om inte annat så ses vi då ..kramar

2009-09-24 @ 22:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0