Ålderdomshem..



Så precis känner jag mig..trött som en hel avdelning o just nu e det mest sängen som hägrar. Länge sen jag kände mig såhär trött men det är väl så mycket annat som spelar in oxå. Får väl bli en liten eftermiddagslur ihop med Amanda. Fast lägger man sig så brukar hon komma med sin älskade ( o mattes mest hatade *L* ) boll som piper..suck. Häromkvällen tog hon den med sig ut i trädgården men sen lät hon den vara kvar där ute. Sen när jag la mig så gick hon omkring o gav sig inte förräns jag öppnade dörren så hon kunde hämta sin älskade boll..hundar alltså haha

Jobbet gick bra idag o Tina är kul o jobba ihop med o vi var ett bra team :) Det är kul att jobba med andra än Hasse hela tiden. Ibland kan det behövas lite tjejprat oxå :) Men Hasse är på plats imorgon igen.

Kvällen ser ut att bli lugn o det blir fisk till middag.

Har fått sms från godingen för en stund sen o det kändes bra :) saknar honom verkligen. Han finns i mina tankar 24/7 garanterat :)

Skriver mer sen ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0