Äntligen...



Är arbetsveckan över o herregud vad jag är trött i både kropp o själ. Denna veckan har verkligen tagit på mina krafter. Så det är väl jag som sitter o sover framför tv:n kl 19 ikväll eller nåt haha Så rolig är jag. Tycker jag varit rent snurrig i päran hela dagen o innan när jag skickade sms till Kärleken så kom jag inte ens ihåg om jag skickat eller inte så det blev dubbelt upp *L*

Men leendet från dig imorse gjorde dagen lite bättre även om det tog lite tid innan det kom. Du hade massor idag men du sa det kommer snart :)  men som jag sa till dig..du får så vackra ögon när du ler..du bara skrattade men hallååå det är ju sant :)

Annars blir det full rulle hela helgen ..jag som hade behövt vila men det får jag göra när jag blir pensionär som min bästis Annika sa häromdagen. Men då ska vi gå på pensionärsdans o bingo o resa till Ullared osv då har vi ingen tid över till vila *L*

Idag blir det min favoriträtt till middag :) lövbiff med massor av lök mums. O Rocky roadglass till efterätt. O så får det väl bli nån film eller nåt om jag nu inte somnar som sagt :)

Nu väntar jag på ett telesamtal :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0