Godnatt..



Nu är klockan slagen för sängdags o snart ska jag krypa ner i min säng för kl 4 är det dags att stiga upp igen. Men nu börjar man vänja sig. O det är onsdag imorgon o den dagen är alltid bra :)

Var en jättebra eftermiddag idag så tack hjärtat för du gjorde min dag. Länge sen det kändes såhär bra o det är nåt jag verkligen behöver det kan jag lova o det krävs inte så mycket.

Känner mig väldigt bekymrad över min kära vän o hoppas att hon snart ska få det bättre att allt ordnar sig till det bättre. Så tråkigt att det blivit såhär o jag har dåligt samvete fast det är inte jag som ska ha det egentligen men jag ville inte det skulle bli såhär o det hoppas jag att du förstår men det vet jag att du gör. O det känns skönt att det är mig du tror på för jag skulle aldrig ljuga för dig. Vi har trots allt känt varandra nästan hela livet o jag har ingen anledning till o såra dig . Känner mig oxå besviken med det att träffas. Det hade varit kanonkul men vi måste se till o göra det när allt lagt sig. Men du ska veta att jag tänker på dig. Känns inte kul att du ska behöva känna dig sårad o frustrerad men som sagt får vi hoppas allt löser sig till det bästa. 

Sov Gott Världen

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0