Natten...



Är på intåg här tidigt som vanligt. Nästan lite på övertid men nu kom mitt nattisms så nu kan jag somna lugnt förhoppningsvis :) Så det blidde tre sms idag :) o i ett av dom stod det som är det mysigaste o höra av allt :) Hade vatt skönt att få lägga sig på din trygga arm o somna men men ..

Inte hänt så mycket ikväll annars. Jag la mig i eftermiddags o sov bort två timmar. Sen blev  det rester till middag från igår..makaronpudding..gott. Sen har jag kollat på tv blev lite zappande fram o tebax eftersom det inte var nåt som föll mig på läppen ikväll. O det var inte Biggest loser i heller pga hockey. Men som den kvinna jag är o nyfiken så har jag fuskat även denna gång fast jag lovade att låta bli *L* så nu är det inte lika kul längre o se . Fyyy på mig *L*

Sov Gott Alla
Jag vet vem jag ska tänka på iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0