Oj



Hmm ja jag lever ..kanske bäst o visa ett livstecken då o då om nu nån skulle bli orolig haha
Men jag känner mig ganska så hängig o ont i halsen o snörvlig. Den där förkylningen vill inte släppa taget. Men man är dum o kämpar på o går till jobb fast man borde vara hemma

Att det ska vara så himla svårt att få lite inspiration igen att skriva härinne. Vet inte vad det är som är så svårt men tiden springer iväg o det är inte lätt att hinna med alla måsten så det är väl andra saker som blir prioriterade.

Nu har mer än halva april gått o det märks att det är april på vädret ena dagen kanonsoligt..nästa snö !!!! hallååå trodde vi var färdiga med det skitet. Det är solen vi vill ha :) Förra veckan var premiär för utesolning o det var skönt men lite kyligt än i vinden.

Vad har hänt mer då..ja det har varit påsk o mycket sång..är med i en ny sångkör nu i Ystad o den är jättekul..men bara varannan söndageftermiddag. Plus att vi nu tränar en massa i kyrkokören..nu är det ju dags för Vintern ra o Sköna Maj igen suck stånk. O så är det jobb jobb jobb. Fast vissa dagar är riktigt roliga ..läs onsdagar o fredagar *L* Tror knappt man kan vara på ett bättre ställe o jobba. Många karlar haha o trevliga är dom oxå. Men jag har min kärlek så vem bryr sig egentligen.

På tal om kärlek så pratade vi innan o det är så mysigt. Att man kan vara så himla go alltså. Längtar tills vi ska åka iväg. Har bestämt en resa nu o det ska bli jättekul. Jag har fått bestämma o snacka om att han blev förvånad av valet men herregud det spelar ingen roll var jag är bara jag är tillsammans med honom o jag har planerat saker som han aldrig skulle kunna tro haha Hoppas tiden går fort nu fram till det. Har tänkt massor på en sak han sa idag o som jag vet bekymrar honom lite eller rättarsagt mycket o jag tror jag får ta ett prat med honom om det igen imorgon.

Nä nu ska jag snart gå o lägga mig..känner sig som en pensionär när man lägger sig kl 21 men skönare när man vet att klockan ringer 4 suck.

Förresten har J fyllt 40 år den 8 april så grattis på födelsedagen i efterskott hjärtat :)






Natti Natti Världen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0