Så var det onsdag



O en arbetsdag är över igen. Tiden går fort. Var så himla kallt imorse när jag gick till bussen men sen var det fint väder i Simrishamn men när vi närmade oss Sjöbo igen lite över tolv så SNÖADE det igen suck med stora enorma flingor. Hallåååååååå var tog våren vägen.

Det gick jättebra på jobb idag. Var bara Hasse o jag idag för Maria jobbar på Svea denna veckan. Men vi var klara i bra tid ändå o hade låång kafferast :) 
Hasse ska vara ledig imorgon så då hoppar Tina in. 

Tog lite tid innan jag träffade M idag men det leendet som kom från honom var underbart o se. Ett sånt kan rädda en hel dag :) o det är mysigt att stå o kolla in honom lite i smyg fast jag vet att han vet att jag gör det haha Han e så himla fin..Ibland kan även den blinde hitta ett korn..ett guldkorn :) Ja ödet e underbart ibland :) 

Nu ska jag dricka lite kaffe o värma mig för känner mig väldigt frusen. 
Skriver mer sen :) 
Så en stackars uttråkad sjukskriven kvinna  i sin bästa ålder har nåt att läsa :) 

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0