SUCK..



Ibland kan man undra varför folk gör som de gör o inte kan stå för sina handlingar. Att folk man trott vatt en av sina bästa vänner kan göra så mot någon kan jag inte förstå. Men tyvärr så hoppas jag att du mår riktigt dåligt nu för det ska du göra . Du gör inte bara din älskling så fruktansvärt illa utan andra människor oxå. Du vet hur hon haft det innan o hon behöver absolut inte mer sånt. O till vilken nytta ??? är det värt det ?? Nej jag tror inte det. Tror du ska sätta dig ner o tänka över vad du pysslar med innan det går helt åt skogen. O du ska veta att jag önskar att hela vår vänskap o allt vi gjort ( som du nu säger vi inte gjort ) var så ogjort som möjligt. För jag trodde inte du var en sån feg skit men men.

Tack för ordet !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0