Torsdag..

 

O ännu en arbetsdag är över o tur var det för jag har så himla ont i hålfoten så jag får halta mig fram nästan så det är tur att det bara är en dag kvar i denna veckan. Jag ska väl klara den oxå förhoppningsvis. Men kämpa är man bra på så. Vi var färdiga redan kvart över tio idag så det blev en låång fikapaus o snack. Som tur var så var Hasse snäll o moppade Svinalängorna idag så jag slapp gå upp i så många trappor.
Ska på möte ikväll kl 19 så jag får väl vila i eftermiddag så att jag orkar med det. Är säkert inte hemma förrän vid 21.30 tiden eftersom vi ska köra lite studiecirkel efter fikapausen.
Mer synd om mamma som vatt iväg sen 7.10 imorse o kommer hem vid 18.30 ikväll o sen måste gå på mötet efter det..stackare..men vafan vi tjänar ju pengar :) utan att behöva anstränga oss alltför mycket.

Fick brev igår med tiderna till den 15 maj då vi ska åka till Bakken. Ska bli jättekul bara det nu blir kanonväder o det bästa är att resan är gratis så det blir bara o betala lite mat o sånt..lite får man offra haha men det är klart att med min restskatt så behövs varje krona men men.

Dagen igår var lika mysig som de andra i denna veckan. Han är verkligen det bästa som hänt mig o det är så skönt att prata med honom. Är man trött o hängig så är det hans skratt som livar upp en igen garanterat. Så skönt att kunna prata om allt o veta att man är älskad.

Tror det snart kommer ett litet samtal om jag har tur :) LÄNGTAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0