2. Varför började jag blogga

Jag som alla andra tjejer har väl haft en dagbok när man var mindre o där var alltid ett litet lås på :) Så konstigt nog så skriver man nu så hela världen kan se det men det är ingenting man tänker på när man skriver ner sina tankar o funderingar. Har väl alltid varit glad för att skriva ner mina tankar men det tog en evighet innan jag började blogga ja jag är alltid sen med allt :) Jag är inte mycket för nymodigheter egentligen o därför är jag väl seg o börja. Men efter att jag läst en massa bloggar så tänkte jag..ja varför inte. O sen fixade jag en sida o började skriva o har nu gjort det sen i januari 2009. Fast i början skrev jag hela tiden men sen har det tunnats ut en aningen..haft dåligt med inspiration för att skriva men hoppas det ska komma tillbaka igen för det är kul att läsa sen vad man gjort o så.
Jag själv följer ett stort antal bloggar o visst är där några av de kända men jag gillar mer att läsa om den vardagliga människan o inte bara om en massa mode, shopping, bröstförstoringar o ovänskap bloggare emellan. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0