5 Mina syskon




Ja detta kan verkligen sammanfatta min uppväxt med brorsan :) Min bror som egentligen är min halvbror eftersom vi inte har samma pappa fast det är nåt jag aldrig tänker på. Han heter Mikael o är 47 år gammal alltså 4 år äldre än mig. Vi har växt upp tillsammans men han flyttade redan när han var 16 år gammal. Tycker det har alltid funkat mellan oss o han är  väl som de flesta storebrorsor o skyddar sin lillasyster när det behövs :) Vi bodde nästan grannar i 5 år på Almgården o vi hade jättekul o var ofta ute o festade tillsammans. Nu blir det inte så mycket med det men nån gång händer det. Han är tillsammans med en av mina äldsta vänner Yvonne o det har de varit i 13 år men de bor inte tillsammans. Min bror har ett barn o det är Andre som nu är 26 år o för ett år sen blev brorsan farfar till lille William :) Allas våran prins. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0