Dag 1 Presentera dig själv




Vem e jag då :)

Susanne som är inne på sitt 43 levnadsår av förhoppningsvis några till. Bor i ett litet hus mitt inne i Sjöbo med min lilla familj. Jobbar halvtid just nu med montering här i Sjöbo o trivs jättebra med det. Har lite andra uppdrag oxå som jag sysslar med. Är ordförande i en handikappförening plus studieorganisatör. Sjunger i kyrkokören i S .Åsums församling o musik o sång är en stor del av mitt liv. Älskar att sjunga o gnolar för det mesta på någonting :)
Som person är jag en snäll o go tjej men jag har väl oxå mina dåliga dagar ibland då humöret inte är alldeles på topp. Är himla blyg av mig..jaaa det är jag fast ingen tror det haha men när det väl släppt så kan jag knappt sluta prata :) Har barnasinnet kvar för barn är man väl alltid inombords förhoppningsvis.

Detta var lite om mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0