Lördag 13 feb-10



Då har veckan blivit till lördag o himlans vad tiden gått fort o jag har varit lika dålig på att uppdatera som vanligt men det är väl så när man har annat att tänka på :) Jag har jobbat på o kämpat hela veckan. Det är inte det roligaste i detta snövädret o även om det inte snöat härhemma så räcker det man kommit till Gärsnäs så snöar det för fullt o fortsätter sen hela dagen i Simrishamn tills man ska hem o när man går av bussen i Sjöbo igen så pooff ingen snö *L* jo på marken men inte i luften. Men svinkallt är det verkligen Brrrr. Gud vad jag längtar tills det blir vår o mitt nya liv :) Jag gick upp kl 4 både tors o fre o åkte hemifrån 5.31. Så i torsdagskväll var jag helt slut o la mig 20.30 *L* o idag känns kroppen totalt mörbultad för det har varit ganska så tungt dessa dagarna men ändå skönt man klarar av det. Ska börja att jobba kl 7 istället för 8 nu så slipper jag all väntan på bussen på eftermiddagen. Då slutar jag 12.10 o kan åka hem 12.30 istället för 14.30. Tar hellre det med att gå upp tidigt än o sitta o vänta i 1½ timme på eftermiddagen.

Jag sitter väldigt i valet o kvalet när det gäller en sak..får se vad jag kommer fram till. Får se hur saker o ting blir inom det närmaste men vet jag måste bestämma mig även om det e det svåraste jag måste göra isåfall. Ibland går inte hjärnan o hjärtat riktigt ihop så..men det e väl inte ibland e mer oftast *L'

Idag har jag varit o klippt mig o det var verkligen skönt. Känner sig som en ny människa :) o några hundralappar fattigare men ibland får det vara värt det :)





Ska ha en lugn lördag idag o det ska bli skönt. Ska fixa pannbiff med massa lök o sen ska vi ha filmmaraton med min favoritserie som jag fick häromdagen eller se några av de filmer vi inte hunnit med på sistone..bla Dödsängeln.
Imorgon är det dags för dopet kl 14.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0