Måste...



ge ett litet livstecken ju...så folk vet att jag lever :) Tiden har sprungit iväg o det har inte blivit att jag gett mig in här. Som vissa säger man ska skriva när man känner för det o det ska inte vara nåt tvång. Det har hänt många saker under den här tiden men jag kan inte rabbla upp allt det..men kan ta lite korta drag

. Vatt på ett jättefint bröllop kl 6 på morgonen på Sturup o gud vad fina dom var Jessica o Andre o lilla William var sååå söt i sin lilla skjorta, väst o slips o byxor *L*  Han är verkligen en gräddbebis som Jessica säger. Han skriker aldrig, jämt glad o sover hela natten tills hon väcker honom . Han ska förresten döpas på Alla Hjärtans Dag. Iallafall gick bröllopet bra trots vi fick köra tebax hem till dom o hämta brudbuketten som var glömd. Men gifta blev dom o till Egypten bar det.

. Jag har fått 50 % fast anställning nu :) Känns jättebra för nu slipper man allt vad aktivitetsstöd heter o kan andas ut. Blir några kr mer :)  o jag har fått en massa beröm av olika att jag är duktig o det känns skönt.

. Johan har fyllt år ( 31 jan) o på lördagen hade vi fest. Kul med tacos o roligt spel sen o irish såklart mums :)

. Passar på o Gratulerar Malin o Jonas på deras ett-årsdag oxå det den 31 jan. O lycka till med allt som händer framöver :) Håller alla tummar o tår att allt ska bli bra

. M...säger bara M :) Trodde aldrig det skulle hända men men. Känns konstigt men wow :)

. Min blogg har fyllt 1 år :)


Nu e det sängdags här för jobb imorgonbitti, hur kul det nu är med trappor i detta snökaoset men det är bara o se glad ut o moppa på haha Hoppas bussen går i tid iallafall idag var den 20 min försenad men vad gör det när jag åkte hem igen halv 12 . Bra arbetsdag :) 2 ½ timme.

Sov Gott Världen :)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0