Torsdag 4 februari



En ny dag o nya utmaningar haha det lät nåt fast idag kändes det som att jag skulle bestiga berg. Bussen kom i relativ rätt tid imorse o det var skönt o det både syntes o kändes imorse att det skulle bli en solig härlig dag o det klagar vi inte på. Vi började på Svinalängorna o där är tre trevånings o tre tvåvåningstrappor o jag moppade allihop själv o nu när jag slutat med en viss sak så kändes det tungt o jag vet ju vad som pågår i kroppen. En väldig omställning. Det har gått fort men men. Jag ska till doktorn den 24 februari o då får vi se vad han säger :) Ska bli spännande verkligen..

Jag moppade 14 av 17 trappor idag o efter de tre timmarna var jag helt slut o då var det skönt att sätta sig ner o dricka kaffe o koppla av. Åkte hem sen halv ett o solen sken o det var kanonskönt. Gick inom till Anita o beställde klippning till den 13 kl 9. Skulle inte färga det egentligen men vafan vi kör på det ändå :) trivs bättre som mörk.

Sen har det varit en lugn eftermiddag med mer kaffe o himlans vad jag är sugen på allting..inte bra haha

Nu ska jag fixa middag blir Ikeaköttbullar o makaroner. Inte det godaste men får gå.

Skriver mer sen ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0