Dags..



Att kolla om det går att få en natt med lite sömn för det hade verkligen behövts. Känner mig dödstrött i hela kroppen o är så trött på att hosta så jag spyr snart på det. Flera ggr ikväll har jag fått hostattacker som inte är av denna världen o hur kul är det på en skala. Måste se till att vila ut mycket imorgon så jag orkar att gå till jobb på måndag, kan väl inte påstå att jag känner för det när det är så här. Finns roligare saker att göra än att gå ut o in ur trappor i detta vädret. En fördel är att vi slipper putsa fönster iallafall alltid nåt. Nästa vecka ska jag jobba 4 dagar oxå ..jippie..not. De har öppnat igen på det andra stället så där ska jag vara på onsdag o fredag. Men man har inte råd att vara hemma tyvärr. Nästa månad blir det nästan 3 tusen kr mindre eftersom man som så många andra blir utförsäkrad o det blir nåt annat skit som bara ger ca 2000 kr /mån. Hoppas att jag snart blir anställd 50% så att jag får lite mer i lön iallafall.

Annars så har dagen gått i lugnets tecken o jag har försökt vara uppe hela tiden så att jag ska kunna sova inatt men jag somnade nog till lite framför tv:n i eftermiddags. Maten har det vatt si oså med. J värmde pizza men jag tog en macka istället. Kollat på tv hela kvällen. Blev en film på tv 1000 kl 21 o den var ganska så kul så det blev lite skratt.

Fick sms från Kärleken lite över fyra. O du är så himla omtänksam o det känns skönt. Dina ord värmde verkligen ska du veta. O det bästa är när du avslutar med att Glöm inte att jag ÄLskar dig..klart jag inte glömmer det..lovar :)
Älskar dig oxå massor massor massor.

Godnatt Världen
Godnatt Älsklingen
Sov Gott
Många miljoner....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0