Kan man..



Hosta ihjäl sig ??? för just nu känns det som det ligger på bristningsgränsen o inte hjälper nånting så det blir nog att gå till Farbror Doktorn o se om han kan kurera mig lite. Inte ens hostmedicinen hjälper. Får bara ännu värre hostattacker fast det är klart att det ska ju ut men hallååå hur mycket hosta finns det inne i mig *L* Halsen är så fruktansvärt irriterad o ja det är jag oxå. Vet inte hur många ggr jag satte mig upp inatt o var helt förtvivlad för att jag bara hosta o knappt fick luft. Men sen fick jag ro vid 10-tiden o blev ensam hemma så Amanda o jag vi fortsatte sova tills halv ett o det var jätteskönt. Visst hostade jag några ggr men jag var inne i en djupare dvala nu än inatt. Men gud vad man drömmer konstigt *L*  J var hemma om o lämnade saker han köpt till mig o sen stack han iväg igen o nu är han väl inte hemma på några timmar. Jag sitter o dricker mitt te o försöker lindra halsen lite. Det är som att kissa i byxorna ..det värmer för stunden *L*

Skönt att man slipper göra nåt idag iallafall. Blir väl sängläge o sen nån film ikväll.
Inte ett ljud från Kärleken idag men han är oxå sjuk så han är väl oxå sängliggande eller nåt. Men jag saknar hans goa sms men har man tur så kommer det väl snart nåt :)

PÖSSSSSSSSSSSSSsss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0