Några..



små ord innan jag lägger mig igen..ja för det är i sängen jag tillbringat det mesta av denna dagen känns det som. Hade en jobbig natt igen med massa hostande o fick gå upp flera ggr o sitta upp o försöka sova några ggr. Gick upp upp kl 11 idag o J gjorde scones o det blev varm choklad till det. Satt o kollade på tv medans jag åt o sen nån timme till men sen gick jag o la mig igen o sov tills 17.30. Så jäkla ont i hela kroppen. Värmde nån scones igen o choklad o skulle se ett program men då ringde mamma såklart o pratade i en halvtimme. Tv:n bråkade sen som vanligt. Den jäkla parabolen flyttar sig när det blåser som det gör nu o blir bara rutor. Så vi kollade på dvd istället blev den sista Johan Falk, har ju haft den länge men inte blivit av att se den.

Fick sms från Kärleken lite över 21 o han skrev "Vill du ska veta att jag tänker på dig mest hela tiden. Hoppas du verkligen mår bättre: Saknar dig. Miljoner Kyssar. Alltid skönt att veta att du tänker på mig hjärtat o nu behöver jag det verkligen mest av allt. Så tack...

Nä nu är det dags att krypa ner för klockan ringer 20 över 5 o så ska man ner till blåshålet Simrishamn suck. Önskar jag slapp men det funkar inte.

Godnatt Världen
Godnatt Älskling
Miljoner....


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0