Vilken..

 

Början på ett nytt år alltså :(  Jag är så fruktansvärt förkyld så just nu skulle jag vilja dööö o vakna upp när det blir vår igen. Tror aldrig jag hostat som jag gör nu o det känns som lungorna håller på o gå sönder varje gång suck. O inte är det bättre att det är hundra minus ute känns det som Brrrrr
Så tack gode gud för den som uppfann duntäcket för det är inte dumt att ligga under det när man känner sig såhär. Man brukar säga att karlar är jobbiga när de är sjuka men jag tror att jag tar priset nu.
Sen är man så jäkla dum oxå så jag var såklart o jobbade igår plus var på möte på kvällen. När ska man börja tänka på sin hälsa istället för att tänka på allt annat. Vem tackar en..ingen.
Så det var tur att jag var ledig idag. Vaknade av ett sms från Kärleken o det är aldrig fel o sen försökte jag sitta uppe o det blev 3 stora glas te med honung för att hålla hostan borta. Fick sms från Kärleken sen igen o kl 16 kände jag att nu klarar jag inte mer så då kröp jag ner i sängen o sov i 2 timmar. Blev lite mat sen o tv men det är ingen höjdare när man hostar hela tiden suck.
Så jag tänkte att jag får skriva lite här eftersom det inte blivit på länge men ibland orkar man inte alls med detta o då är det lika bra o låta bli.

Har hänt en massa men inget jag orkar skriva om. Tiden bara springer iväg. Julen var lugn o skön o det blev några paketer så Susanne hade nog vatt snäll :) presentkort på Ikea, halsbandet som passar till mitt armband från Våga, en bok om seriemördare *L* ja man e ju mordisk av sig haha jättefina servettringar med änglar o en fin avgjutning av LilleWilliams hand. Vi var på kalas på lillejulafton hos mamma som passade på o fylla 64 år då o vi fick paketet plus ett fint kort av honom plus ett fint kort av Jessica o Andre där vi blev inbjudna på bröllop den 21 januari kl 6 !!!!! på morgonen på Sturups flygplats. De ska resa till Egypten då. Så det blev en glad överraskning. Så jag får skjuta lite på mitt jobb den dagen eftersom det är en torsdag.

Julottan gick oxå bra o det blev fin änglasång som vanligt :) Men man var lite trött när man skulle upp kl 4.30 .

Måndagen den 28 hade jag velat se Kärleken när han skulle på herrmiddag för han hade hyrt smoking o jag kan tänka mig så sexig han var *L* De skulle käka gott o ha pokerturnering . De hade en typisk manlig bordsplacering o jag hoppas verkligen att du satt läängst bort haha
Han ringde mig lite över nio på kvällen för han längtade efter mig o ville prata med mig. Karlar alltså haha men gulligt samtidigt. Sen kom där ett sms vid 3 tiden när han var på väg hem o där stod att han älskar mig massor :)

Nyår hoppar vi över. det bästa med den var att Kärleken ringde o pratade lääääänge o vi bestämde en sak o så blev  det :) Tack hjärtat ..känns jättebra .

Sen gick helgen fort o jag jobbade i måndags men hoppade över kören på kvällen för jag började må dåligt. Var o fixade en massa inför tisdagens fest.
Kärleken ringde i tisdags o vi pratade i en timme..ja prata o prata jag kraxade mest kändes det som *L* men mysigt ändå. Men det är mycket viktigt vi har att prata om nu o det lär bli en lång pratstund när vi träffas. Men det kan behövas eftersom mycket ska bestämmas.

Festen blev jättekul fast jag var dålig. God mat o trevligt sällskap o vi sjöng o skrattade o höll på fast man var hes som en kråka haha Vi höll på tills kl 3 o sen fixade jag med disken eftersom det är tråkigt att vakna upp till massa disk. Blev sängen vid 4 ungefär. Var skönt att kunna sova länge sen. 

Ja det var lite av vad som hänt under dessa dagarna men allt vill jag inte ta här *L* 

Tack Malin för numret o jag har lagt in det i min mobil. O du kan ju få mitt av Jonas *L* 

Ska gå o koka lite te till nu o sen blir det sängen o förhoppningsvis går det att sova utan att vakna av hostan hela tiden.

PÖSSSSSSSSSSSSSSSSSSs 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0