En vecka kvar...



Sen lämnar man de 42 åren o går in i nästa. Tänk vad ett år går fort nästan skrämmande.

Idag är det iallafall tisdag o min lediga dag o vännerna o jag har vatt o fikat i några timmar. Alltid mysigt att äta frukost o prata om vad som hänt o vad som ska hända. Tiden bara springer iväg när man sitter så o mycket kaffe blir det :) o det straffar sig nu i eftermiddag haha Ska träffas på söndag igen för att planera midsommar. Blir en skogspromenix med hundarna o frukost efter det.
Vi gjorde det i söndags oxå o frukost smakar aldrig så gott som då.

Annars har det hänt lite av varje som alltid..så sällan som jag skriver nu för tiden så hinner det hända en del. Morsdag blev kanon fast det regnade såklart när vi var i Parken men det gick bra ändå. Först var vi på marknadsbörsen o kollade. Jag skulle köpa rakblad till Johan o jag hittade min hårfärg för 55 kr så jag köpte två paket till. Den kostar 99 kr annars på Lindex. 
Fonduen på Elysee var god som vanligt men tur man äter länge så man får ner lite :) Efterrätten blev en himmelsk chokladfondant mmmm
Mamma blev jättenöjd med dagen o det var det viktigaste. Hon tyckte det var mysigt att ha alla omkring sig. 

I fredags hade vi grillfest o det var kul som alltid o sen i lördags så var styrelsen i HKV på sin årliga middag o vi var på Marinan i Ystad o det var en härlig dag med trevliga människor o jättegod mat. Synd bara att det blåste så mycket så vi fick sitta därinne. 

Vad har mer hänt ..jo jag har klippt mig igen..man får göra det ibland *L* när det växer som ogräs haha  Så nu får vi ha lite egobilder igen *L* 

 

 






 Så länge ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0