Måndag..



Så var det en ny vecka igen o den blir väl lite mera händelserik med allt som ska hända :) Just nu håller jag på o städar lite inför morgondagen man vet inte om solen vill visa sig på sin bästa sida så vi kan sitta ute så det är bäst att ha en reservplan :) Ska ha frukostkalas imorgon så idag ska jag fixa en massa pannkakor för det vet jag att alla gillar ja plus vanlig frukost med en massa gott o efter det blir det rosa prinsesstårta såklart :) vad annars..den var lila förra året så nu blir det rosa.

Igår var vi ute i skogen allihop på promenix med hundarna o sen en mysig frukost i det gröna o planering inför midsommar. Vad som ska fixas o så.
Sen åkte mamma, William o jag till Löddeköpinge o träffade Andre, Jessica o lille William. Vad han växt på denna månaden o två små risgryn har tittat fram i munnen. Han var så himla go igår o lika snäll som alltid. Jag handlade två klänningar igår o den ena var rena prinsessbakelsen haha såå himla rosa men det går fint till min bruna kropp :) ska ha den på fredag har jag tänkt. Den andra klänningen hade lite mer färger o är mer en vanlig klänning o gå omkring i. 

Jag har varit ledig idag oxå tänkte att det är lika bra eftersom jag ändå är ledig imorgon men på onsdag börjar allvaret igen o det är tur för gud vad rastlös man blir. Har vatt på banken idag o betalt mina saker som jag köpte häromdagen bla ett jättefint rosa pandoraarmband. Tror det blir jättefint på jag har ju inga armband haha men det är kul att byta. Förhoppningsvis får jag min önskeklocka imorgon oxå ..en rosa eller lila vi får se :) 

Har fått jättefina o goa sms från Kärleken hela helgen o han hade försökt ringa igårkväll men min mobil är knas ibland tyvärr. SAKNAR honom juuuuuuuuuuuuuuu. Men han ringer om en stund mmm.

 Så länge.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0