Dags..



för lite uppdatering kanske *L* Inte för att jag vet vad jag ska skriva om men får väl få ner några rader iallafall så folk ser att man lever :)

SUCK idag är det rejäl höst o är det nåt jag hatar så är det REGN och BLÅST brrrrrr tänk om man kunde hoppa över den årstiden  :)

Har jobbat i en vecka nu på det nya stället o ja det känns väl ganska så bra men jag gillar mer fart o fläkt än att sitta o göra samma saker hela tiden men som tur är så går tiden fort o jag slutar redan 10.55 så det är kanon :) Så nån fördel är det plus att man är inomhus hela tiden. Men det är inte som Liwells precis ..inga snygga boys o titta på *L*

I söndags firade vi Fars Dag inne i Malmö med Mamma, Johan, Brorsan , Andre, Jessica o Lilleman såklart. Kl 16 hade vi beställt inne på Big Bowl o vi käkade först familjebuffe..åhhhh friterade lökringar  mums Det var en massa god mat o mätt blev man o inte lätt o bowla efter det men vi gjorde det kl 18 o jag hamnade såklart med Andre o Brorsan *L* o ja jag förlorade men vad gör det bara man har kul ju.. o en strike blev det. Sen var vi inne i spelhallen o fortsatte o ha kul. Vi åkte hem vid kvart i nio o sen var man rejält trött.
Vaknade sen på natten med världens ont i magen som suttit i sen dess suck får nog gå o kolla upp det man vet aldrig vad det kan vara ju. Så kören fick vara på kvällen men jag var o klippte mig på em men har inte satt i ny färg än..inte pallat.


Sätter in en ego-bild från i söndags :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0