Ny månad...



Var det igår o nu går vi in i den trista mörka suck jobbiga tiden. ÅHHHH vad jag längtar efter sommaren igen. Vill ha värme o slippa ha halva garderoben på mig när jag ska gå ut. Men det är bara o ta sig igenom detta oxå för poof så är det vår igen :)

Har ju en stor fördel med denna vintern iallafall jämfört med förra :) Jag slipper städa trappor JIPPIE ! Har fått nytt jobb o än så länge ligger det i Sjöbo så jag slipper långa bussresor oxå. Tar högst tio minuter att gå dit o jag börjar kvart i 7 så nu behöver jag inte gå upp kl 4. Har fått ledigt denna veckan eftersom det andra jobbet inte börjar förrän på måndag så nu får man andas ut lite hemma o koppla av. Har fortfarande jätteont i knät men det ska väl förhoppningsvis gå över snart får vi hoppas. Vatt lite mycket på sista tiden med allting.

Men har vatt roliga saker oxå såklart. 16 oktober så fyllde Lilleman år o vi var på kalas såklart. Var över 30 personer o det bjöds på Tacos o sen glass med chokladsås :) Inte helt fel. Men ett himla liv på ungarna som var bjudna lät som de var 30 st själva haha o lilleman var den tystaste. Han lullade omkring som vanligt :) Presentbordet var dignande såklart o han fick en massa saker.
Bla fick han denna av oss plus en annan sak

Ett tefat för det lär ju bli massa snö har jag hört haha o ett lejon med samma hårfärg som Lilleman plus en dreggel med Barbapappa o favisarna Majskrokar haha

En bild på födelsedagsbarnet själv :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0