Ja..





jag lever :) o frodas haha Men har väl insett att det här med att blogga kanske inte hinns med i mitt liv just nu. Finns saker som är så mycket roligare tydligen :) Tiden springer fort som attan o jag hinner inte med den riktigt. Det är måndag o pang så är det måndag igen.

Vad har hänt denna veckan då för jag kan garantera att jag inte kommer ihåg allt som hänt den sista månaden o kan rabbla upp det haha Kan bara säga att det har varit en jättebra tid o kärleken blomstrar :) Åh vad jag är glad för att jag hittat just dig o att du passar så himla bra in i mitt liv. Pusselbiten som fattades. KÄRLEK är underbart :)

Undersökning hos dr i måndags (Allt ser bra ut ) , Ullared hela dagen i tisdags( massa fynd bla en kanonfin grå ullkappa som är så härlig), Älsklingen åkte till Stockholm på jobb ( SAKNAD tur telefonen är uppfunnen haha  ) , jobba jobba jobba, klippning idag , promenix i skogen sen med vovvarna o mamma, hem o färga håret.
En lugn lördag efter det SKÖNT.

Avslutar med bilder från dagen..egobilder som alltid haha 
Först en före-bild ..var mer rödhårig/ med gråa stänk haha  så skönt med mörkt igen







 




Var rädda om er

KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0