Skönt..





med sovmorgon :) Inte ofta man får det på detta stället så idag var det bara o njuta o ligga kvar i sängen. Speciellt när det är ruggigt ute o värmen i sängen är såå skön.
Blev frukost med goda bullar o kokt ägg o kaffe framför tv:n till min favoritserie CriminalMinds, är på säsong 2 boxen nu så det tar sig haha har trean oxå så får se till o köpa fyran me. Den är verkligen jättebra för en som gillar seriemördare som jag haha man är väl lite mordisk av sig *L*
Tyvärr så finns inte min allra största favoritserie på dvdbox eftersom man inte får släppa den pga alla rättigheter till musiken. Annars hade jag köpt den omedelbart :) alltså det är Cold Case jag pratar om. Den bästa serie som gjorts enligt mig :)

Sen har jag haft en lugn söndagseftermiddag o snart dags o fixa middag. Blir lax med sesamfrö, sås o ärtor idag mums o sen smulpaj med äpple efter det. Så jag får väl gå o fixa den nu haha

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0