En vecka



En vecka som har gått fort precis som vanligt o när tiden rusar iväg så hinner jag inte med allt o även om jag lovade o bättra mig på bloggfronten så nix så blidde det inte. Minns ju knappt vad jag gjort haha märks att man börjar bli gammal.

Förra måndagen var jag o klippte mig o det var jätteskönt. Gick tebax till min gamla frisör för jag orkade inte vänta på att håret skulle växa ut så vi kunde göra den andre frisyren jag ville ha..snacka om dåligt tålamod haha Men jag vill kunna tvätta  håret o rufsa till det o sen e det bra :) o så är det nu o så färgade jag håret igen i svart så man känner sig fräschare än med gråa stänk.

Jag hade styrelsemöte sen på kvällen med landgång o sen paketinslagning inför julfesten.

I Tisdags hade vi kurs på Koppargatan i Ystad hela dagen. Ja vi var nio st från vårt jobb som var där. Handlade om Nära kundsamarbete o var jätteintressant. Vi fick sluta redan halv tre så det var skönt. Johan o mamma kom ner o hämtade mig sen o vi var runt i olika affärer i Ystad o shoppade. Jag fick ihop mina klappar till jobb o till paketleken på julafton så nu är det färdigt skönt. Sen var vi på Max o käkade..gott men hallååå snacka om dyrt det är ingen gourmetrestaurang precis men priserna ser ut att vara det. Men lökringarna HALLELUJA mums  de var verkligen värda sitt pris haha Efter det var vi på Willys o handlade o då började man bli helt slut i hjärnan o vi var inte hemma förrän 19.30. Så sen blev det tidigt i säng den kvällen.

Onsdagen var det dags för jobb igen o Mia vår personalledare kom ner till oss en stund o pratade o hon ville prata med mig. Hon kom med en julklapp :) för jag fick 75% med start den 1/1-12 o det känns jättebra. Blir några tusenlappar extra på kontot som behövs nu. Visserligen är busstiderna hem jätteknasiga när man jobbar till halv 2 ..man får vänta en timme men det får gå ändå. Vi är några som slutar då så jag är inte själv o behöva vänta. Vi kan gå i lugn o ro till stationen.
När jag kom ut från jobb stod mamma där o väntade o vi var på Elgiganten o lämnade in hennes tv som fått fnatt med ljudet. Sen åkte vi hem här o fikade o pratade hela dagen o sen kom B-O med o snacka.

Torsdagen gick sin gång med jobb. Vi fick oxå reda på att det var helt ok med banken så nu ska vi bli husägare om allt blir som vi vill :) Nervöst var det men skönt inga problem alls. 
Sen på kvällen var det kyrkorådet o där fick vi jultallrik o hade ett snabbt möte så det var snabbt hem igen skönt.

Efter jobb på fredag så träffades vi några st på Anderssons o fikade o pratade ..en skön avslutning på fredagen. Sen på kvällen gjorde J o jag pizza ..den blev jättegod. Men efter nån timme så började jag må dåligt o fick jätteont i magen. Det var inte pizzans fel *L* tror det är förkylningen som gör att jag blir såhär. Så natten var inte alls rolig o det fortsatte på lördagen o söndagen med.
Men på lördagen var jag tvungen att gå på julfesten men jag försökte ta det lugnt o det gick bra ändå. Den blev lyckad o alla var nöjda. paketauktionen slog rekord o jag tror alla tyckte om julbordet som var jättegott ( det lilla jag kunde äta ) . Jag var helt slut sen när vi kom hem på kvällen så det blev lite tv o sen sängen.

Söndagen var jättelugn o det var skönt. J var i malmö några timmar o efter det var vi o mamma o käkade på Empoli o satt o snackade i två timmar.

Så den veckan gick fort som ni ser :) Men den var bra trots allt. Bjöd på många bra saker inför framtiden.


P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0