Jaha




Får väl skriva några rader om gårdagen :) Sov ganska så länge eller rättarsagt så låg jag o lyssnade på radion o funderade en massa. Sen vid 10 ringde mamma o frågade om jag ville följa med in till Malmö o hämta en sak så jag sa ja o hon hämtade mig efter en halvtimme ca. När vi närmade oss Malmö så ringde vi brorsan o fråga om han ville följa med till Jägersro Center o det ville han. Vi fixade det vi skulle o sen fikade vi o pratade. Herre min gud med folk o det är nåt jag har svårt med o mamma med så det blev inte så långvarigt. Sen körde vi till L o jag fick köpt en hel kasse med pålägg o mat för 155 kr..inte klokt alltså *L* Så det blev o lägga lite i frysen när jag kom hem. Vi var hemma vid 16-tiden o då fikade mamma o jag o sen kom J hem. Mamma gick vid 18-tiden o då fixa jag lite härhemma o sen blev det lite tv o sen bara macka o ägg till middag.

Vid 21 ringde Ä o vi pratade i nästan en timme. Jag blev överraskad att han ringde..andra kvällen nu han ringt så :) Men idag fick jag han paff med en sak jag sa så jag tror nog han funderat en massa idag..återstår o se *L*

Jag satt vid datorn sen en stund o lyssnade på radio o spela spel innan ögonen började gå i kors o jag la mig. Vaknade som vanligt vid halv 5..jäkla ovana haha men sov sen tills kl 8. Fixade frukost med ägg o lite sill o sen kollade jag på Purpurfärgen en stund..den är verkligen snyftig. Mamma ringde o vi pratade bort en stund. Sen stack J o jag o hyrde film tills ikväll eftersom vi ska sitta själva o nada på tv. Sen var vi o handlade lite smått tills ikväll o träffa mamma i affären oxå. Jag ska göra laxpudding nu tills ikväll mums. Men först ska vi ha lite avacado med go röra o sen till dessert blir det minsann chokladpudding haha mycket med pudding. Sen har vi goda ostar o marmelader o godis men jag vet att hälften blir inte ätit ändå.

Imorgon är vi bjudna till mamma på kalops kl 13. Ska bli jättegott :)


P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0